WYMIANA TOWARU

  • Mogą Państwo wymienić zakupiony towar w terminie do 14 dni od daty jego otrzymania.
  • Towar nie może być zniszczony lub uszkodzony, musi być ponadto czysty i pozbawiony zapachu (np. perfumy, dezodoranty) posiadać wszystkie metki oraz dodatkowe akcesoria jeśli są załączone do danego modelu (np. zapasowe ramiączka, poduszki w biustonoszach).
  • Przy wymianie towaru należy złożyć nowe zamówienie w sklepie, w polu komentarz wpisać 'WYMIANA' oraz podać numer zamówienia którego dotyczy wymiana.
  • Wymiana może być dokonana jednorazowo do zamówienia (nie ma możliwości wymieniania towaru bez końca). W wyjątkowych sytuacjach po uprzednim kontakcie telefonicznym, sprawy dotyczące wymiany mogą być załatwione inaczej.
  • Jeśli potrzebny Państwu rozmiar nie jest dostępny na naszych stronach, to w takim wypadku wymiana nie będzie możliwa. Mogą Państwo wymienić odsyłane produkty na inną bieliznę lub dokonać zwrotu. Jeśli wartość zamówionej bielizny jest wyższa od bielizny wymienianej to sklep poinformuje Państwa o wysokości dopłaty.
  • Koszt wysyłki wymienianego towaru wynoszą odpowiednio:
    • Paczkomat 14.90 zł
    • Kurierem - przedpłata 15.00 zł
    • Poczta Polska - przedpłata 16.00 zł
    • Kurierem za pobraniem 20.00 zł
  • Koszty wymiany towaru ponosi Konsument.

Wymiany prosimy kierować na adres:
dlazmyslow.pl
Obsługa przesyłek sklepu internetowego
ul. Warszawska 43 lok. 404
15-062 Białystok
--WYMIANA--


ZWROTY

  • W sklepie internetowym www.dlazmyslow.pl możecie Państwo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od otrzymania ostatniego zamówionego towaru, bez podawania jakichkolwiek powodów. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Towar najlepiej zwrócić w oryginalnym opakowaniu, z metkami, wszywkami i innymi elementami, które posiadał w momencie sprzedaży.
  • Oświadczenie odstąpienia od umowy, które można pobrać TUTAJ (https://www.dlazmyslow.pl/pdf/formularz-zwrotu.pdf) lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie o swojej decyzji prosimy przesłać na adres e-mail: sklep@dlazmyslow.pl. Można je również dołączyć do zwracanej przesyłki.
  • Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
  • W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą. Sklep niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwraca Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia zamówienia z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie.
  • Sklep dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  • Sklep ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi, gdy sprzedana przez niego rzecz jest dotknięta wadą ( wada – zmniejszająca wartość rzeczy, użyteczność rzeczy, gdy rzecz nie ma właściwości, o których było napisane w serwisie sklepu, gdy rzecz wydano w stanie niezupełnym, niekompletnym). Z tytułu rękojmi Klientowi przysługuje prawo do: odstąpienia od umowy, obniżenia ceny, wymiana wadliwej rzeczy na inną, bez wady, usunięcia wady. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie do 14 dni od dnia jej złożenia.

Zwroty prosimy kierować na adres:
dlazmyslow.pl
Obsługa przesyłek sklepu internetowego
ul. Warszawska 43 lok. 404
15-062 Białystok
--ZWROT--


GWARANCJA I REKLAMACJA

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.

W przypadku reklamacji należy zaznaczyć czego dotyczy reklamacja (dokładny opis). Jeśli nie zostanie podany powód reklamacji, nie będziemy mogli zająć stanowiska.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt sklep@dlazmyslow.pl